Saturday, December 11, 2010

Reunion yang bukan Reunion pun. Haha!

SKPA? Sekolah Kebangsaan Pengkalan Aur.Tempat dimana aku mula-mula menjejakkan kaki di alam persekolahan.Comelll kot masa tue. Hehehe! Dari situ, aku mula kenal dunia luar.Aku belajar, bergaul bernakal,berjahat. Jahat tada laa.Aku budak baik. Haha! Aku sekolah kat situ, dari Standard 1 sampai standard 4. Lepas tue aku berambus! Haha.


Bebalik kepada reunion. Ada la satu hari ni. kawan-kawan lama dekat FacBok dok buat event 'Jom makan-makan angin:)'. Waw! Semangat betul. Hehe! Ingat London ka, mana ka?(macam aku ada duet pulak). Rupa-rupanya ajak reunion. Aku tak kisah. On saja,
Lepas tue. Ada laa, kejap nak time nie, nak hari nie. Kejap boleh, kejap tak boleh. Haha.
Bla bla bla bla . . . . . . Malas pulak nak cita panjang. Gambar-gambar menyusul.....



Aku bukan sependek itu kawan-kawan. Hehe!

Akram Ayob. Aku betui-betui tak pernah jumpa hang masa sekolah rendah. Haha!


Thanks to Hazrie Hashim. Sebab dia sorang ja yang bawak camera. Dapat la kami begambar (tapi macam tak puas hati ja dalam gambar?) Haha!


No comments:

 

Copyright 2011 All Rights Reserved M Idham by M Idham Hak Cipta Terpelihara dari syaridzhyko dot com